Monday, February 18, 2008

Terkini Dari Gombak


Khabarnya MIC Batu Caves bergolak kerana tidak mahu sekali lagi MIC membawa masuk calon dari luar sebagai calon MIC di DUN Batu Caves. Bergolak besar MIC kali ni. Presidennya sendiri ditolak oleh masyarakat India. Memang calon MIC ebelum ini semuanya calon dari luar. Di khabarkan penyandangnya, Dato' V.Jagharasah tidak akan dicalonkan kali ini. Beliau berasal dari Tg Karang. Kali ini pun MIC nak letak orang luar.

Pada hari sabtu yang lalu, saya didatangi oleh adik kepada Pengerusi Gerakan Batu Caves yang baru-baru ini dilantik sebagai Senator , iaitu Kogilan. Beliau minta pandangan saya dan bantuan saya untuk bertanding sebagai calon Bebas. Tapi saya katakan saya adalah ahli KeAdilan dan tiadak akan sekali-kali membantu beliau.

KeAdilan mempunyai peluang cerah di Batu Caves.Persoalannya cuma, siapa calon kita?