Wednesday, June 20, 2007

BA Gombak semakin mantap hadapi pilihanraya



BA Gombak bersiap siaga hadapi bila-bila sahaja pilihanraya umum akan datang. Ini terbukti apabila jentera pilihanraya BA Gombak telah dilancarkan dengan jayanya oleh TS Khalid Ibrahim dan Dato' Dr Hassan Ali pada 16hb jun 2007 yang lalu. Bertempat di MTD Taman Gombak, ianya turut disertai oleh Sdr Azmin Ali selaku Ketua KeAdilan Bahagian Gombak dan Dr Hatta Ramli. YDP PAS Kawasan Gombak dan hampir kesemua AJK Bahagian KeAdilan dan PAS.

Dalam ucapan kedua-duanya, mereka malahirkan harapan yang tinggi kepada BA Gombak agar berupaya menawan Parlimen Gombak dan ketiga-tiga DUN dalam pilihanraya akan datang. BA Gombak sejak sekian lamanya telah menunjukkan semangat kerjasama yang tinggi dikalangan ahlinya. BA Gombak juga pernah telah berjaya menawan dua DUN iaitu HUlu KLang dan Gombak Setia pada pilihanraya 1999. Pada pilihanraya 2004, walupun BN menggunkan taktik kotor, namun BA Gombak telah berjaya menunjukkan prestasi yang agak cemerlang.

Semoga dengan kerjasama erat kedua-dua parti, diharapkan pada pilihanraya umum akan datang, BA Gombak berupaya merampas parlimen dan 3 DUN, insyaAllah.

No comments: