Wednesday, May 30, 2007

2007 - 2008 Masa Terbaik Mengguling UMNO

Posted on Wednesday, May 30 @ 20:33:26 MYT by DollahRimau

Oleh ahmadhadeed

"Keadaan politik , ekonomi , social , islam dan kedaulatan yang berkaitan dengan kepentingan orang Melayu telah berada di tahap terendah dan memalukan dan tahun 2007 - 2008 adalah masa yang terbaik untuk menggulingkan UMNO yang korrup dan menjahanamkan nasib orang Melayu


Selepas merdeka , UMNO telah memerintah dengan angkuh dan tidak menghiraukan masa depan orang melayu. Tahap keangkuhan dan pengkhianatan UMNO memuncak pada tahun 2007- 2008 dibawah pemerintahan Dollah Badawi.

Orang Melayu dianggap lemah bukan saja oleh penjajah dan orang asing sehinnga mereka tidak di hormati dan tidak dihirau sensitivity. Malah UMNO , parti parasit orang Melayu juga turut mengekploit kelemahan orang Melayu sehingga melaksanakan segala jenis dasar yang tidak menguntungkan orang Melayu. UMNO sekarang lebih berminat menjaga kepentingan BN bukan nya orang Melayu dan UMNO lebih berminat menambah harta negara bukan memastikan survival orang melayu di Malaysia.

Orang Melayu perlu bangkit sekarang dan memegang kemudi kehidupan mereka sendiri sebagai satu tuan rumah kepada negara yang tercinta ini. Masa sudah tiada kerana setiap kali dasar negara berubah , maka setiap kali lah satu ikatan berada di tangan mereka. Pemikiran orang Melayu yang terlalu terbelengu dengan adat dan tradisi yang merugikan saperti bersabar agar keadaan tenang dengan sendiri atau kita masih ada ruang untuk hidup telah menyebabkan kita terhimpit akibat dari tekanan berbagai pihak. Orang melayu perlu sedar bahawa tidak ada apa yang dapat menahan kebangkitan orang Melayu selagi ia tidak bercanggah dengan Quran dan hadith. Semua undang undang , parti dan tokoh hanyalah bersifat sementara kerana sebelum ini semuanya itu tiada. Semua itu wujud apabila kita dijajah oleh kuasa kafir portugis , belanda , inggeris dan jepun. Kelam kabut juga bermula apabila ada puak melayu yang mendahului pendatang asing dari orang melayu itu sendiri dalam falsafah politik nya.

Orang melayu dibawah UMNO telah menyebabkan orang Melayu hancur . Propaganda mengatakan orang Melayu progressif di bawah UMNO adalah theory bohong kerana dibawah UMNO status orang melayu hanya lah setakat kais pagi makan pagi dan bumi sedikit demi sedikit menjadi milik orang. Terdapat beberapa perkara yang tidak boleh di biarkan oleh orang melayu demi untuk survival masyarakat kita

1. Dasar undang undang yang tidak dapat mengawal anak generasi kita murtad . Kerajaaan UMNO tidak ada undang undang yang mencegah murtad maka dengan logikalnya apabila unsur kemurtadan dibiarkan dan undang undang mencegah murtad tidak wujud maka berlakulah murtad berluas luasan. UMNO lah pengkhianat bagi orang melayu dalam hal islam.

2. Pencuri duit rakyat. Malaysia tidak mempunyai penguatkuasa yang kuat dan badan menghukum pencuri duit rakyat yang di hormati. Akibat nya duit rakyat hilang berbillion di curi oleh UMNO BN dan kroni mereka. Rakyat hanya di peralat dari segi slogan untuk membasmi kemiskinan tetapi duit hilang di curi tanpa siapa pun mengambil hal.

3. Menjual maruah negara dalam hal WPI dan dasar antarabangsa yang lain. WPI tidak akan menjadi corridor timur atau selatan . Itu hanya pembohongan UMNO kepada orang Melayu. WPI akan menjadi tempat tinggal orang singapura kerana pasir sudah tidak boleh dijual kepada mereka. Indonesia telah mengharamkan jualan pasir dan singapura sudah kehilangan punca. Dollah Pak Pandir menyelamat singapura dengan menjual selatan johor untuk di jadikan tempat orang singapura berak dan kencing di Johor.

4. Orang melayu menjadi bahan bakar dalam politik UMNO. Demi untuk melanjutkan kemenangan sial UMNO , orang melayu telah di jadikan bahan bakar yang memacu kesialan umno. Dalam menjadi bahan bakar perjuangan umno , mentaliti orang Melayu rosak , aklaq orang melayu rosak dan pegangan islam orang melayu di celarukan. Hiburan sesat di gunakan untuk menjadikan orang muda melayu bahan bakar dan islam tafsiran sendiri digunakan untuk melalikan yang tua. Kehancuran nilai manusia adalah natijah dari sikap UMNO menjadikan orang Melayu sebagai bahan bakar.

5. UMNO telah melayan segala kerenah parti komponent BN dengan menjadikan Malaysia sebagai negara liberal kafir barat. Patung berhala , budaya maksiat, di benarkan. Tanah orang melayu di gadai untuk menampung kerakusan orang asing dan segala kepenting orang melayu tergadai. Banyak kampung orang melayu yang cantik dirampas. Celaka sungguh UMNO.

Saya menyeru kepada semua generasi muda melayu islam supaya bangkit dari tidur mereka dan bangkit sebagai satu gelombang bagi menyapu kejahatan yang menghancurkan masyarakat mereka. Pemuda Melayu mesti bangkit atas dasar Islam dan pengorbanan. Jihad dan shaheed mestilah menjadi tunjang kebangkitan ini kerana ini lah saja bahasa yang di mengerti oleh musuh samaada si kafir atau si munafik.

"

No comments: