Monday, June 11, 2007

Berita gempar dari Azmin

Dalam ucapan penutup kursus paca KeAdilan Gombak, Sdr Azmin Ali, Naib Presiden Parti KeAdilan Rakyat merangkap Ketua Bahagian Gombak telah mendedahkan taktik kotor yang akan digunakan oleh UMNO/BN/SPR/JPN/Polis dan yang sekutu dengannya dalam pilihanraya umum akan datang. Menurut beliau taktik tersebut ialah, mana-mana pengundi yang telah tidak mengundi sejak 3 pilihanraya yang lalu iaitu tahun 1995, 1999 dan 2004 atau sekurang-kurangnya tidak mengundi dalam 2 pilihanraya yang lalu, kad pengenalan mereka akan di cetak atau di duplicate untuk kegunaan sewaktu pilihanraya umum nanti. Kad pengenalan ini akan di pegang oleh anggota polis.

Sekiranya mereka masih tidak lagi mengundi pada tahun ini atau 2008, selepas pukul 3 pada hari mengundi , kad pengenalan mereka akan digunakan untuk tujuan mengundi oleh anggota polis tersebut.

So, mana-mana individu yang masih tak keluar mengundi nanti berhati-hatilah. mungkin kad pengenalan anda akan disalahgunakan oleh UMNO/BN untuk kemenangan mereka. Awas..

No comments: