Friday, May 18, 2007

Mesyuarat kedua Bahagian Gombak

Semalam 18hb Mei 2007, berlangsung mesyuarat bahagian kali kedua bahagian Gombak yang dipengengerusikan sendiri oleh Saudara Azmin Ali , selaku Ketua Bahagian Gombak. Mesyuarat turut disertai oleh AJK Wanita dan Angkatan Muda Bahagian .Dua agenda penting yang diperbincangkan semalam ialah post mortem p.raya kecil Ijok dan Kongres Nasional yang bakal berlangsung pada 25hb mei hingga 27hb mei di Seremban.

Banyak yang diperbincangkan dalam menyentuh soal pilihanraya kecil Ijok. Gombak yang diamanahkan menjaga JDM Jaya Setia telah menunjukkan komitmen yang tinggi walaupun undi untuk KeAdilan di Jaya Setia merosot.Tetapi ianya bukanlah menunjukkan kelemahan Gombak tetapi ianya berlaku atas faktor-faktor lain. Lupakan soal remeh temeh yang melibatkan soal dalaman parti tetapi yang lebih penting kita telah berjaya menjalankan amanah dan tanggungjawab kita . Baik Ketua bahagian Sdr Azmin Ali, AJK Bahagian, Wanita dan Angkatan muda , semuanya telah menunjukkan semangat yang tinggi sekali . Ada yang berkampung selama dua minggu di Jaya Setia. Tinggalkan anak, bini dan suami di rumah semata-mata untuk sebuah perjuangan. Syabas Gombak.

Perjuangan kita masih panjang. Tumpukan pula gerak kerja kita di Gombak bagi menghadapi pilihanraya umum yang akan menjelang tidak lama lagi. Gombak telahpun menggorak langkah dengan PAS Gombak dalam mengerakkan jentera pilihanraya. Syabas sekali lagi Gombak.

No comments: